Ontdek de beste bedrijven in Brasschaat

Vergelijk en neem contact op met de beste lokale dienstverleners

De top 10 dienstverleners in Brasschaat

Open Heart Training.jpg
coaches
Open Heart Training
9,0score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_half (7)

GERLINDE COOYMANS
Ik ben Gerlinde, een bezielde vrouw die mensen begeleidt op hun reis 𝙫𝙖𝙣 𝙖𝙣𝙜𝙨𝙩 𝙣𝙖𝙖𝙧 𝙡𝙞𝙚𝙛𝙙𝙚. Met mijn 𝙙𝙞𝙚𝙥𝙜𝙖𝙖𝙣𝙙𝙚 𝙬𝙞𝙟𝙨𝙝𝙚𝙞𝙙, 𝙨𝙥𝙚𝙚𝙡𝙨𝙚 𝙘𝙧𝙚𝙖𝙩𝙞𝙫𝙞𝙩𝙚𝙞𝙩 en 𝙟𝙖𝙧𝙚𝙣𝙡𝙖𝙣𝙜𝙚 𝙚𝙧𝙫𝙖𝙧𝙞𝙣𝙜, duik ik moeiteloos naar de wortels van blokkades.
Mijn aanpak is direct, maar 𝙙𝙤𝙤𝙧𝙙𝙧𝙚𝙣𝙠𝙩 𝙫𝙖𝙣 𝙡𝙞𝙚𝙛𝙙𝙚. Door mijn unieke gave om me intuïtief op anderen af te stemmen, laat ik 𝙡𝙞𝙚𝙛𝙙𝙚𝙫𝙤𝙡 𝙡𝙞𝙘𝙝𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙞𝙟𝙣𝙚𝙣 op de schaduwzijden die jou klein en onzeker over jezelf houden.
Ik breng je terug naar je 𝙝𝙖𝙧𝙩 waar oplossingen voorbij het denken vanuit 𝙝𝙚𝙩 𝙙𝙞𝙚𝙥𝙨𝙩𝙚 𝙫𝙖𝙣 𝙟𝙚𝙯𝙚𝙡𝙛 spontaan ontstaan ❤

In een coaching of training begeleid ik je naar die plek waar je weerstand voelt om naar je gevoel te gaan.
Onder liefdevolle begeleiding leid ik jou naar herkenning, erkenning en acceptatie van jouw gevoel zodat jouw natuurlijke stroom terug op gang kan komen.
Mijn klanten omschrijven deze ervaring als een gevoel van thuiskomen.

Mijn passie voor mijn werk komt voort uit mijn 𝙫𝙚𝙧𝙡𝙖𝙣𝙜𝙚𝙣 om iedereen het 𝙫𝙚𝙧𝙩𝙧𝙤𝙪𝙬𝙚𝙣 en de 𝙠𝙧𝙖𝙘𝙝𝙩 te geven om vol 𝙯𝙚𝙡𝙛𝙫𝙚𝙧𝙯𝙚𝙠𝙚𝙧𝙙𝙝𝙚𝙞𝙙 in het leven te staan 👊
Ik zet me onvermoeibaar in om anderen in hun kracht te zetten en hen te laten 𝙜𝙚𝙡𝙤𝙫𝙚𝙣 𝙞𝙣 𝙯𝙞𝙘𝙝𝙯𝙚𝙡𝙛 💗
...

Hoge Kaart 173, Brasschaat
Brasschaats Boekhoudkantoor.jpg
belastingadviseur
Brasschaats Boekhoudkantoor
8,5score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_half (9)

Brasschaats boekhoudkantoor, de specialist in boekhouding en fiscaliteit
Boekhouding, belastingen en fiscaal advies zijn de specialisaties van het Brasschaats boekhoudkantoor, al meer dan 30 jaar lang. Ons team bestaat uit ervaren boekhouders en financieel experten. Van het boeken van documenten over fiscale aangiftes tot het verdedigen van uw dossier bij fiscale overheden.
En dit alles tegen een marktconform tarief.

BRBO
BRBO is sinds 1976 actief als specialist in boekhouding en fiscaliteit voor kmo’s en vrije beroepen. Wij zijn een professionele en betrouwbare partner voor zowel starters als ervaren ondernemers. Ons beroep is wettelijk en deontologisch gereglementeerd en ons kantoor is erkend door het Beroepsinstituut van Erkende Boekhouders en Fiscalisten (aansluitingsnummer 70021266). Deze erkenning houdt o.a. in dat onze medewerkers regelmatig bijscholing volgen om op de hoogte te blijven van de fiscale actualiteit in een wereld die snel aan het veranderen is.

Dienstverlening op maat van uw wensen met duidelijke prijsafspraken
In principe werken wij voor onze klanten met een all-in forfait (zie ook Diensten) die alles m.b.t. de boekhouding en het fiscaal dossier dekt. Wij hanteren hierbij marktconforme tarieven en zorgen voor een correcte prijs-kwaliteit verhouding. Naast alle het in orde brengen van alle wettelijke formaliteiten en het tijdig indienen van alle verplichte fiscale aangiftes, dekt deze forfait eveneens alle besprekingen, optimalisaties, fiscale controles e.d. M.a.w. nooit geen verrassingen van onverwachte zaken die aangerekend worden. Jaarlijks wordt deze forfait automatisch geïndexeerd worden. Eventuele wijzigingen in functie van volume en/of complexiteit worden steeds vooraf met klant besproken en toegelicht. Naast deze volledige dienstverlening, kan u als klant ook kiezen voor een specifieke dienstverlening (boekhoudkundig of fiscaal) en kan er eventueel in regie gewerkt worden. Onze dienstverlening is afgestemd op uw wensen en op maat van uw bedrijf.

Wij denken graag mee over de toekomst en de fiscale optimalisatie van uw onderneming
Er bestaat geen ideaal model dat ondernemingen kunnen hanteren in het kader van hun fiscale optimalisatie. Dit is steeds maatwerk en hangt af van de wensen, de verwachtingen, het risicoprofiel, … van de ondernemers. Een goede communicatie en de expertise van uw boekhouder is hierbij van zeer groot belang. Als boekhoudkantoor hebben wij een uitgebreide kennis van fiscale en boekhoudkundige zaken, maar ook wij laten ons in onze dienstverlening omringen door een uitgebreid netwerk van andere experten (bankrelaties, verzekeringsmakelaars, sociale verzekeringsfondsen, loonsecretariaten, notarissen, (fiscale) advocaten, bedrijfsrevisoren, …).

Klaar voor een wereld in verandering
Een van onze grootste uitdagingen vandaag is om ons als kantoor voor te bereiden op en mee te gaan in een wereld in verandering. Vroeger bestond ons beroep in hoofdzaak uit het ‘boeken’ van documenten. Deze activiteit zal in de toekomst (grotendeels) overgenomen door allerhande technologische mogelijkheden. Anderzijds wordt de wereld steeds complexer en hebben klanten steeds meer nood aan proactieve ondersteuning en opvolging. Wij volgen deze technologische mogelijkheden van heel dichtbij op en bieden o.a. aan klanten de mogelijkheid om hun documenten online aan te leveren via een individuele ‘cloud omgeving’ waarin zij o.a. ook toegang krijgen tot hun permanent dossier. Voor het verwerken van bankuittreksels maken wij gebruik van CODABOX waarmee wij uittreksels automatisch kunnen inlezen. Waar mogelijk trachten wij klantengegevens/uitgaande facturen via export files in te lezen in onze software. Voor grotere dossiers kunnen wij klanten ook rechtstreeks toegang geven tot onze boekhoudsoftware (Expert M/Plus Kluwer) om zelf hun boekhouding te voeren. Wij staan op dit vlak open voor alle suggesties. Wel vinden wij het ook belangrijk even mee te geven dat wij deze mogelijkheden aan al onze klanten aanbieden, maar dat het gebruik hiervan voor ons geen noodzaak is. Wenst u uw documenten periodiek op papier aan te leveren, dan is geen enkel probleem. Ook hechten wij veel belang aan bereikbaarheid. Daarom houden wij ons kantoor op dinsdag, woensdag, en donderdag tot 19u open (op afspraak). Ook bieden wij de mogelijkheid om online besprekingen te houden om tijd te bespraken en files te vermijden.
...

Augustijnslei 159, Brasschaat
Verhuizingen Meys.jpg
verhuisfirma's
Verhuizingen Meys
8,2score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_half (47)

At Gosselin, we are not just a moving company; we are your trusted partner in making the impossible possible. Our expertise lies in handling complex and time-sensitive assignments with precision and professionalism. Whether it's transporting over 140 cubic meters of designer furniture to a villa under construction at Lake Como or executing a full move for the Residence of the German Ambassador to Slovenia, we rise to the challenge.

Our strength lies in our teamwork. We collaborate across borders, leveraging the skills and knowledge of our teams in Belgium, Italy, Germany, Georgia, and Croatia to deliver seamless and reliable service. We distinguish ourselves by our ability to adapt and deliver, regardless of the complexity of the task at hand.

We also understand the importance of convenience. That's why we've developed an innovative online survey tool that allows you to quickly estimate the cost of your move. All you need is a smartphone with a camera and a little time to record your household goods. We'll guide you on how to use the tool once you submit the form.

Moreover, we have a dedicated groupage team that ensures smooth running of processes. From declarations and trucking to warehousing, planning, and in-house delivery, we offer a comprehensive one-stop-shop service that sets us apart in the world of groupage.

For diplomats and public officials, we understand that moving abroad is part of your job description. We're here to ensure it doesn't become a job in itself.

Experience the Gosselin difference today. We invite you to request a free quote and discover how we can make your next move a seamless and stress-free experience.
...

Lage Kaart 460, Brasschaat