Wat kunt u vertellen over je werkwijze?
Werkwijze nieuwe website
We starten met het ontwerp van de website in Adobe XD die we vervolgens live komen presenteren of in een teams-call. Van zodra jullie akkoord gaan met het ontwerp beginnen we met de programmatie van de website.
Tegelijkertijd schakelen we onze copywriter in die zijn teksten schrijft met extra aandacht voor een optimale SEO (zoekmachine optimalisatie zodat je snel gevonden wordt).
Vervolgens zetten we de website in een testomgeving (staging), waar je de mogelijkheid hebt om het resultaat te bekijken en eventuele laatste wijzigingen door te geven.
Pas wanneer jullie volledig tevreden bent met het eindresultaat, wordt de website live gezet.
We starten met het ontwerp van de website in Adobe XD die we vervolgens live komen presenteren of in een teams-call. Van zodra jullie akkoord gaan met het ontwerp beginnen we met de programmatie van de website.
Tegelijkertijd schakelen we onze copywriter in die zijn teksten schrijft met extra aandacht voor een optimale SEO (zoekmachine optimalisatie zodat je snel gevonden wordt).
Vervolgens zetten we de website in een testomgeving (staging), waar je de mogelijkheid hebt om het resultaat te bekijken en eventuele laatste wijzigingen door te geven.
Pas wanneer jullie volledig tevreden bent met het eindresultaat, wordt de website live gezet.
Wat is onze werkwijze voor een full branding?
Eerst en vooral zitten we samen om de noden van de klant te bespreken.
Daarna krijgt de klant 2 à 3 voorstellen, met beelden op dragers (bv. gepresenteerd op een visitekaartje, draagtas, vlag, auto, ...) zodat je meteen een beeld krijgt van hoe je logo en stijl er uit zal zien.
Uit die 2 à 3 voorstellen maak je dan een keuze die het dichtst aanleunt bij je verwachtingen en die werken we dan verder uit. Eens het logo (kleur, lettertype, stijl) vast staat dan leggen we alles vast in een logopaspoort (huisstijlhandboek) die dan gevolgd moet worden om je eigen stijl te behouden. Hierbij zijn we steeds bereikbaar voor vragen.
Je krijgt het logo uiteraard ook aangeleverd in verschillende bestandsformaten (die onder andere klaar zijn voor Facebook / Instagram of andere social media).
Daarna krijgt de klant 2 à 3 voorstellen, met beelden op dragers (bv. gepresenteerd op een visitekaartje, draagtas, vlag, auto, ...) zodat je meteen een beeld krijgt van hoe je logo en stijl er uit zal zien.
Uit die 2 à 3 voorstellen maak je dan een keuze die het dichtst aanleunt bij je verwachtingen en die werken we dan verder uit. Eens het logo (kleur, lettertype, stijl) vast staat dan leggen we alles vast in een logopaspoort (huisstijlhandboek) die dan gevolgd moet worden om je eigen stijl te behouden. Hierbij zijn we steeds bereikbaar voor vragen.
Je krijgt het logo uiteraard ook aangeleverd in verschillende bestandsformaten (die onder andere klaar zijn voor Facebook / Instagram of andere social media).