Vandaag (2 mei) met mijn moeder langsgekomen om haar KBC mobile gebruiksklaar te maken. Zeer goed geholpen door de medewerkers van het kantoor!! Veel dank voor jullie tijd en geduld!!!
Adina Rotarustarstarstarstarstar
12 feb. 2025 google
Degoutante en arrogante jonge kerel aan de balie. Mijn tweede slechte ervaring met hem, 24 j oud en doet alsof dat alles van hem is.
Beste KBC bank - train uw jong geweld !! Dit is niet de manier dat klanten willen ontvangen worden.
Jakke Veestarstarstarstarstar
5 jan. 2025 google
Privé zichtrekening afgesloten ter plaatse in het kantoor, zakelijke rekening behouden. Later bleek dat er telkens twee € werd afgeschreven voor kosten. Gebeld vanuit Frankrijk met kantoor Mortsel. De oplossing was om 6€ aan te vullen zodat ik de rekening kon afsluiten in de app. De 6€ zou teruggestort worden als commerciële geste. Na enkele maanden nog eens terug gebeld dat kbc edegem. Men zou iets laten weten. Nu 6 maanden later niets meer vernomen...
Dr Susanna Kemper Ολιστική Παιδίατροςstarstarstarstarstar
12 nov. 2024 google
Absolutely disastrous, basically nonexistent customer service. Effectively zero assistance for 8+ weeks with a serious problem, emails are not answered either by the service representative or by the bank branch itself. After calling them every day they are now "looking for a solution" but nothing actually happens. We finally filed a Complaint last week, still no action from the bank.