Hoeveel ervaring heeft u in deze branche?
In de drie takken waar we gespecialiseerd in zijn (buitenschrijnwerk, badkamerrenovatie en totaalprojecten, verwarming en sanitair) hebben we telkens een bestuurder aan het 'hoofd' die meer dan 25 jaar ervaring heeft. Bijna 30 zelfs. Daarbovenop nog heel wat ervaren krachten en 'jong aanstormend' geweld die ondertussen ook al zeer bedrijvig zijn in de stiel. kortom, een mooie mengeling van leeftijden, vakkennis en 'schwung' om bij jou aan de slag te gaan.
Welke relevante opleidingen of trainingen heeft u gevolgd?
Elk van de zaakvoerders heeft vroeger zijn specialisatie aangeleerd. En door de jaren van elkaar. bijgeleerd of bijscholing gevolgd. zo ook met de jeugd die meer en meer ons team komen versterken. ook zij hebben hun specialisatie in een bepaalde tak aangeleerd gekregen en daarbovenop zijn ze vaak bezig met bijscholingen voor zaken waarvan ze vinden dat ze (nog) niet voldoende kennis hebben. kortom, een verantwoorde bende met een hart voor klant en bouw.
Wat is handig om te weten over uw prijzen (kortingen of extra kosten)?
Onze prijzen zijn steeds onze beste prijzen. geen prijzenslag achteraf, maar meteen onze scherpste prijs naar u toe. let wel, ONZE scherpste prijs. Dat is mss niet de scherpste prijs op de markt, maar wel de scherpste prijs die wij u kunnen bieden voor de kwaliteit die u van ons mag verwachten.
Waarom zouden klanten voor u moeten kiezen?
Een bedrijf met familiaal karakter, waar de klant centraal staat en waar intern echt ingezet wordt op communicatie. in het NEDERLANDS..... daarbovenop mag u van ons kwalitatieve produkten en afwerking verwachten en een uitmuntende nazorg.
Wat kunt u vertellen over je werkwijze?
de werkwijzes verschillen van klant tot klant. soms komen klanten naar onze toonzaal waar ze met de glimlach geholpen worden. evengoed is een bezoek van ons ter plaatse aangewezen. welke manier dan ook, er wordt tijd gemaakt voor onze (potentiële) klanten om hen bij te staan met advies, om hun vragen te beantwoorden, enz...
Welk advies zou u geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit uw branche?
Ga een keer kijken op de reviews, ga mss niet meteen af op de score, maar lees er ook een aantal. Zorg alvast voor een degelijke voorbereiding van je vraag of je uit te voeren project. zodat je mss niet overstelpt wordt met heel wat informatie :). En heb je een bepaalde uitvoeringstermijn voor ogen, maar is die niet echt haalbaar vanwege onze drukke agenda. wacht dan iets langer. je geduld zal beloond worden.
Op welke recente opdracht bent u trots en waarom?
Een opdracht bij ons blijft niet echt hangen omdat we er trots op zijn, want we zijn trots op al onze uitgevoerde opdrachten. Het zijn vaak de kleine dingen die we onthouden en waar we vaak later ook over praten met elkaar. dat kan gaan tot leuke interacties met de klanten zelf, met de omgeving, of zelfs met elkaar onderling. waar we steevast trots op zijn is het gelukkige gevoel waar we onze klanten mee achterlaten als het werk beëindigd is. Goed zijn in wat we doen is 1 ding, maar mensen gelukkig maken is veel leuker ;)




















