Waarom bent u begonnen met dit type werk?
Door een goede vriend de smaak te pakken, door mee te helpen in 2002
In 2004 opleiding gedaan en daar is de carriere begonnen.
In 2004 opleiding gedaan en daar is de carriere begonnen.
Hoeveel ervaring heeft u in deze branche?
23 jaar ervaring als schilder en decorateur.
Wat kunt u vertellen over je werkwijze?
Kwaliteit boven alles.
Wij bieden klantenservice, garantie, gratis offertes.
Onze uitgevoerde werken volgens de regels van de kunst.
Laat ons zeggen oldskool, zoals het hoort.
Wij bieden klantenservice, garantie, gratis offertes.
Onze uitgevoerde werken volgens de regels van de kunst.
Laat ons zeggen oldskool, zoals het hoort.
Welke relevante opleidingen of trainingen heeft u gevolgd?
-Opleiding schilder 2004.
-Tussentijds opleidingen decoratieve technieken
-Opleiding mortex in 2019.
-Tussentijds opleidingen decoratieve technieken
-Opleiding mortex in 2019.
Waarom zouden klanten voor u moeten kiezen?
Omdat wij nog een bedrijf zijn waar we klantenservice hoog in het vaandel dragen.
Kwaliteit boven kwantiteit.
Professionaliteit.
En wij geven schriftelijke garantie.
Er wordt ook enkel gewerkt met kwalitatieve producten en materialen, met voorkeur Belgische productie.
Kwaliteit boven kwantiteit.
Professionaliteit.
En wij geven schriftelijke garantie.
Er wordt ook enkel gewerkt met kwalitatieve producten en materialen, met voorkeur Belgische productie.
Wat is handig om te weten over uw prijzen (kortingen of extra kosten)?
Wij zijn niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste.
Prijsoffertes zijn gratis en geheel vrijblijvend, zonder verdere verplichtingen.
Elk jaar geven wij kortingen, zoals kerst en eindejaarskorting, paaskorting, zomerkorting....
Doorgaans geven we eigenlijk heel het jaar een korting en cadeau's aan onze klanten.
U krijgt een offerte, U weet wat U betaald.
Geen verborgen addertjes.
Prijsoffertes zijn gratis en geheel vrijblijvend, zonder verdere verplichtingen.
Elk jaar geven wij kortingen, zoals kerst en eindejaarskorting, paaskorting, zomerkorting....
Doorgaans geven we eigenlijk heel het jaar een korting en cadeau's aan onze klanten.
U krijgt een offerte, U weet wat U betaald.
Geen verborgen addertjes.
Welk advies zou u geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit uw branche?
Kijk naar beoordelingen.
Vraag klantenreviews indien nodig.
Betaal nooit teveel voorschot.
Beter meerdere voorschotten, volgens verloop van de werken.
En laat de eindfactuur zeker 25 a 30% openstaan.
En vooral, bekijk offertes volledig, niet enkel het totaalbedrag.
Goedkoop is in de meeste gevallen miskoop.
De prijs zit ergens, of in de kwaliteit van de verven, of in de afwerking en service.
Vraag klantenreviews indien nodig.
Betaal nooit teveel voorschot.
Beter meerdere voorschotten, volgens verloop van de werken.
En laat de eindfactuur zeker 25 a 30% openstaan.
En vooral, bekijk offertes volledig, niet enkel het totaalbedrag.
Goedkoop is in de meeste gevallen miskoop.
De prijs zit ergens, of in de kwaliteit van de verven, of in de afwerking en service.
Op welke recente opdracht bent u trots en waarom?
Ik ben trots op al mijn opdrachten, zowel de grote als de kleine werken.
Een schilder dient fier te zijn op zijn werk, anders is er een probleem.
Maar 1 van de mooiere projecten (niet zo recent), is er eentje in Leuven aan het station.
Brasserie Vandeweyer.
Beschermd historisch gebouw, waar we moluren, verfwerken, plinten, rozassen, technieken,....hebben mogen doen.
Een schilder dient fier te zijn op zijn werk, anders is er een probleem.
Maar 1 van de mooiere projecten (niet zo recent), is er eentje in Leuven aan het station.
Brasserie Vandeweyer.
Beschermd historisch gebouw, waar we moluren, verfwerken, plinten, rozassen, technieken,....hebben mogen doen.
Wat bieden jullie aan klanten?
-Kwaliteit, zowel werk als materiaal.
-Garantie op papier, geen mondelinge blabla.
-Een echte klantenservice en opvolging.
-Stiptheid en netheid.
-Tijdige start en oplevering.
-23 jaar ervaring.
-Correcte prijzen volgens de marktwaarde.
-Trots en fierheid van onze werken.
-Professionaliteit en vriendelijkheid.
-Garantie op papier, geen mondelinge blabla.
-Een echte klantenservice en opvolging.
-Stiptheid en netheid.
-Tijdige start en oplevering.
-23 jaar ervaring.
-Correcte prijzen volgens de marktwaarde.
-Trots en fierheid van onze werken.
-Professionaliteit en vriendelijkheid.











