U bent van harte welkom in onze showroom!
Makkelijk bereikbaar, ruime en gratis parkeermogelijkheden.
Bij ons vindt u de kracht van ons Deens Designmerk gecombineerd met de zelfstandigheid van een solide
familiebedrijf. Ons enthousiaste, ervaren en betrokken team staat klaar om u te helpen bij het realiseren van uw droomproject.
Inspiratie nodig? Loop gerust eens binnen voor een vrijblijvend en informatief gesprekje. Dat kan altijd.
Stap één is het concretiseren van de droom. Daarom hebben wij de Kvik Designzone ontwikkeld, waarin je met verschillende designs en materialen kunt experimenteren. Als je eenmaal een model hebt gekozen, kies je uit drie serviceniveaus; van 'doe-het-zelf' tot 'doe-het-makkelijk'. In de meeste gevallen kunnen wij binnen twee weken leveren. Wij heten niet voor niets Kvik.
Wilt u graag aan tafel om uw plannen te visualiseren in een 3D tekening? Maak dan even een afspraak. Wij reserveren graag voldoende tijd voor u.
Expertise
SpoelbakkenShowroomKeukenverkoopKeukenbladKeukendeurenKeukenapparatuurKeukenkastjesKeukenmontageNieuwe keukenKeukenontwerpKeukenrenovatieRenovatie keukenkastjes en -deurtjesVervanging van keukenbladPlaatsen van keukenapparatuurOverige keukenwerkzaamheden
Foto's
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op donderdag om 10:00
expand_more
Maandag
-
Gesloten
Dinsdag
-
10:00 tot 18:00
Woensdag
-
10:00 tot 18:00
Donderdag
-
10:00 tot 18:00
Vrijdag
-
10:00 tot 18:00
Zaterdag
-
10:00 tot 18:00
Zondag
-
13:00 tot 18:00
Ervaring & vakmanschap
timelapse9 jaar actiefstar70 reviewspeople_outline4 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKBO-gegevens gecontroleerd.
Reviews
info_outline
Redelijk•3,3
starstarstarstar_halfstar
70 reviews
Reviews van andere bronnen
info_outline
RITA RAPISARDAstarstarstarstarstar
9 feb. 2025 google
Slechte service bij problemen. Dampkap werkt niet naar behoren en ze trekken al 1 jaar aan het lijntje.
Jade Claessensstarstarstarstarstar
3 nov. 2024 google
Na verschillende keukenwinkels af te gaan waren we helemaal overtuigd van KVIK. In deze toonzaal vonden we alle keukens super mooi. Wij zijn fan van het Deens design van de keukens, het gebruik van duurzame materialen en dat KVIK bezig is met het compenseren van de CO2 voetafdruk. De verkoper in de winkel in Genk was heel vriendelijk en we waren helemaal overtuigd, ook onze badkamer meubels hebben we bij KVIK besteld. Op het moment dat we de keuken kochten was er een actie van gratis plaatsing. Oorspronkelijk wouden we de keuken zelf plaatsen, maar we dachten als dit gratis is dan nemen we dat erbij. Nooit gedacht dat we hier zo veel spijt van zouden krijgen.
Hierna is alles begonnen. De communicatie verliep super moeilijk. Wij moesten telkens verschillende mails sturen voor ik een antwoord kreeg, met telkens verschillende weken tussen. Na de plaatsing van de keuken waren een aantal dingen nog niet in orde, wat zeker normaal is bij het plaatsen van de keuken, maar mijn mails werden weer pas beantwoord na verschillende herinneringen. Vervolgens was er een probleem met de badkamer, namelijk dat wij deze voor de helft hadden betegeld. Dit was iets wat we tijdens het ontwerp van de badkamer hadden gemeld, maar dit was duidelijk niet doorgekomen. Hiervoor hebben we een meerprijs van €500 moeten betalen.
Na de afwerking van de keuken waren er verschillende beschadigingen van de kasten en geen enkele deur hing recht. De kolomkast was niet haaks op het tablet geplaatst en de vaatwasser ging niet goed open en daardoor was het handvat al beschadigd. De plaatsers waren ook niet echt vriendelijk en super nonchalant . Na dit gemeld te hebben via mail zijn de plaatsers terug gekomen om dit op te lossen. De krassen op de deuren waren nog steeds niet weg, er was een kraan die lekte (er ontbrak gewoon een rubber, maar dit hebben we zelf ontdekt, de plaatsers hebben niet eens de moeite gedaan om dit te bekijken) en de lavabo was schandalig slecht afgekit. Op deze mail hebben we weer verschillende weken geen antwoord gehad. We zijn toen zelf naar de winkel gegaan om dit te melden. De datum voor deze naservice werd verschillende keren verplaatst, door materiaal dat niet tijdig geleverd is, monteurs die ziek zijn. Uiteindelijk zijn ze dan opnieuw langs gekomen en er waren opnieuw beschadigingen op de panelen. Ondertussen hadden we het er helemaal mee gehad. Vervolgens hebben we weer verschillende mails moeten sturen voor dat we antwoord kregen. We zijn dan opnieuw naar de winkel gegaan en bleek dat onze mail gewoon in de prullemand zat.
Nadat deze laatste naservice was gebeurt dachten we dat het eindelijk in orde was. We hebben dan dus ook de spatwand betegeld. Na een paar maanden begonnen de bovenste kastjes door te hangen. We mailden hiervoor op dit te komen oplossen en opnieuw geen antwoord. Na verschillende herinneringen zijn ze 3 maanden later toch komen kijken en moest er een versteviging bijbesteld worden. Door verschillende zieken kan deze naservice de komende maanden niet gebeuren. Toen ik hier voor belde waren ze super onbeleefd en het was duidelijk dat aangezien wij alles al betaald hebben er niet meer toe doen.
Het grootste probleem is de onbekwaamheid en nonchalance van de plaatsers en de slechte communicatie naar de klanten toe.
Op de sit van de Kvik staat het volgende:
“De ambitieuze aannemer had jarenlang geluisterd naar de klachten van zijn klanten over de keukensector, over de lange leveringstermijnen, de belabberde service, het inefficiënt advies en natuurlijk ook de buitensporig hoge prijzen.
Knud Kvik wist dat dit beter kon. Klanten waren het moe dat een keuken kopen zo’n gedoe was. Ze wilden flexibiliteit, kwaliteit en beschikbaarheid. En dat kregen ze van hem.”
Dit geld dus totaal niet voor Kvik in Genk. Wij hebben spijt dat we onze keuken daar hebben gekocht en raadden dit voor niemand aan.
Nicolas Bottinstarstarstarstarstar
9 sep. 2024 google
Twee maanden geleden ben ik langsgegaan bij Kvik in Genk om een offerte op te laten maken. Het gesprek zelf verliep goed en ik had een positief gevoel bij het bedrijf. De medewerker/verantwoordelijke luisterde aandachtig naar mijn wensen en beloofde snel een offerte op te stellen.
Helaas heb ik die offerte nooit ontvangen. Ik heb na enige tijd dan zelf nog twee keer een e-mail gestuurd om te informeren naar de status, maar ik heb op geen van beide berichten een reactie gekregen. Dit gebrek aan communicatie heeft mij teleurgesteld, zeker gezien mijn positieve indruk na het eerste gesprek.
Ik had op zijn minst een berichtje verwacht met een update of uitleg. Deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat mijn aanvankelijke enthousiasme plaats heeft gemaakt voor teleurstelling.
Sanne Timmermansstarstarstarstarstar
14 apr. 2024 google
Als je houdt van een rustige, en gemoedelijke aanpak zit je goed bij Kvik. Ronald laat je op je gemak voelen, ook al weet je het allemaal nog niet zo zeker. Door zijn ervaring was ik ook blij met enkele knopen die hij voor mij doorhakte. Ondanks dat ze wellicht tig keukens verkopen krijg je de indruk dat jouw keuken uniek is. "Een plaatje dat zo in de boekjes kan" "We komen na plaatsing foto's maken en dan nemen we een fles wijn voor je mee".
Ondanks het feit dat ik niet aanwezig was tijdens het plaatsen gebeurde alles zoals afgesproken en alle afval werd meegenomen. Er moest nog wat nageleverd worden, maar vanaf de eerste dag na plaatsing was de keuken al operationeel.
Voor de feedback van enkele vergetelheden of mankementen waren ze ontvankelijk. Enkele dingen die niet helemaal af waren kon ik nog wel door de vingers zien maar Kvik heeft alle puntjes op de i gezet. Het was wel even wachten op de techniekers die konden ingepland worden. Mijn keuken is mijn nieuwe place-to-be. Enige minpuntje is dat ik nog steeds wachtende ben op de beloofde fles wijn na afloop van dit project. ;)