ONTZORGEN & VEREENVOUDIGEN
U kan zich, als ondernemer, concentreren op de kerntaken van uw onderneming. Mon3aan ontzorgt u op het vlak van fiscaliteit & administratie.
Financiële processen worden geautomatiseerd met proven software.
U of uw medewerkers zullen dit proces volledig digitaal en in realtime kunnen beheren en/of raadplegen.
U mag rekenen op een klantgerichte aanpak van een jong, hooggekwalificeerd team met een passie voor elke klant.
Mon3aan gaat voor een no-nonsenseaanpak.
KOSTEN BESPAREN & ADVIES
U heeft als klant toegang tot uw dossier en de gewenste realtime financiële dashboards.
Geen map met papieren documenten om fysiek naar ons te brengen, met behulp van ons digitaal platform kan u ons elektronisch alle documenten aanleveren.
Geen piek in uw administratie aan het eind van elk kwartaal.
Automatiseren betekent ook meer tijd voor meer advies en persoonlijke gesprekken.
PERSOONLIJK CONTACT
Voor u een voordeel, voor ons een erezaak om zo goed en efficiënt mogelijk met u te communiceren via verschillende kanalen.
Het digitaliseren laat ons toe meer naar u toe te komen voor een persoonlijk gesprek face-to-face.
We creëren een positieve werkomgeving met de nadruk op teamspirit, respect en integriteit. U plukt daar als klant , onrechtstreeks, de vruchten van.
Mondriaan stimuleert creativiteit binnen de grenzen van onze structuur en onze visie.
DUURZAAM ONDERNEMEN
Duurzaam Ondernemen zijn geen loze woorden bij Mon3aan. We motiveren onze medewerkers via opleidingen, up-to-date software & hardware, flexibele werkuren en verantwoordelijkheid en daarnaast schenken we ze het vertrouwen om zichzelf te ontplooien.
Dankzij de automatiserings- en digitaliseringsprocessen evolueren we naar een papierloze omgeving waarbij we samen het milieu sparen.
Zeer slechte ervaring met dit accountantskantoor in 2022 en 2023. Mijn dossier werd door verschillende specialisten behandeld. Geen enkele interesse in het resultaat, geen enkel zakelijk advies. Toen ik overstapte naar een andere boekhouder kreeg ik niet alle documenten. Na navraag bleken ze rommelig in het archief te liggen. De jongeman die ze bracht wilde geen vijf minuten wachten tot ik de inhoud kon bekijken. Hij zei gewoon dat als er iets ontbrak, ik terug kon komen. Documenten voor 6 maanden van 2023 werden zonder sortering meegegeven en niet bij documenten van maand 7 t/m 12 gevoegd. Alle documenten voor 2022 werden in een aparte doos meegegeven zonder sortering op volgorde. In dezelfde doos zaten verschillende mappen met documenten voor 2021! Ik moest alles zelf op volgorde sorteren. Ik was minstens 2 uur van mijn eigen tijd kwijt. In de afgelopen 14 jaar dat ik met accountants heb gewerkt is dit de slechtste ervaring van 2 jaar. Eén woord - SLORDIG
Kantoor De Winterstarstarstarstarstar
2 mei 2024 google
Jarenlange goede service bij overgenomen kantoor Herreman, helaas kan niet hetzelfde gezegd worden van de bazen bij Mon3aan