Bekijk ook de Top 10 ramen en deuren specialisten in Aalst
arrow_backNaar Top 10 ramen en deuren specialisten in Aalst
+
Fentris nv
8,1
(38 reviews)
place
Churchillsteenweg 10, Aalst
timelapse30 jaar actief
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Bij Fentris streven we naar perfectie in elk renovatieproject. We begrijpen dat het opwaarderen van je woning een belangrijke investering is, en daarom zetten we ons in voor open communicatie en transparantie. Onze offertes zijn gedetailleerd en geven je een duidelijk overzicht van wat jouw project inhoudt. We adviseren je onafhankelijk om de juiste keuzes te maken, rekening houdend met jouw budget, kwaliteit en levertijd. In onze toonzaal kun je de producten van dichtbij bekijken en de functionaliteit testen. Onze adviseurs staan klaar om je bij te staan. We zijn gespecialiseerd in de renovatie van ramen, deuren en poorten, maar hebben ook een breed scala aan mogelijkheden voor zonwering en terrasoverkapping. We nodigen je uit om de mogelijkheden te ontdekken en met ons te bespreken. Vraag vandaag nog een gratis offerte aan en laat ons je helpen om je droomhuis te realiseren.
Expertise
IsolatiePVCHoutRaamkozijnenAluminiumDeurenRolluikenZonweringOpbouwrolluikkenReparatieInbouwrolluikenVoorzetrolluikenShowroomScreensZonneschermBuitenzonweringPergola zonweringVerandaTerrasoverkappingPVC (kunststof)Ander materiaal / Weet ik nog nietRamenBeide (ramen & deuren)Iets andersTerrasoverkapping of veranda zonweringAndere zonweringMonteren / PlaatsenRepareren
Loading Title
Loading Content Row
Loading Content Row
Loading Content Row
Foto's
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 14:00
expand_more
Maandag
-
14:00 tot 18:00
Dinsdag
-
14:00 tot 18:00
Woensdag
-
14:00 tot 18:00
Donderdag
-
14:00 tot 18:00
Vrijdag
-
14:00 tot 17:00
Zaterdag
-
10:00 tot 13:00
Zondag
-
Gesloten
Waarom voor ons kiezen?
check_circle1. Open communicatie en transparantie in projectbeheer.
check_circle2. Gedetailleerde offertes met eenheidsprijzen voor volledig inzicht.
check_circle3. Onafhankelijk advies voor de juiste keuzes op basis van budget, kwaliteit en levertijd.
check_circle4. Toonzaal om producten van dichtbij te bekijken en functionaliteit te testen.
check_circle5. One-stop-shop voor renovatie van ramen, deuren, poorten en outdoor living.
Ervaring & vakmanschap
timelapse30 jaar actiefstar38 reviewspeople_outline4 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKBO-gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
TheKim Lystarstarstarstarstar
5 apr. 2025 google
Ik heb indertijd mijn deuren, ramen en rolluiken door Fentris laten zetten. Slechte kwaliteit van de rolluiken aangezien er regelmatig iets defect is. Ook enorm slechte klanten service. Sinds november probeer ik Fentris te contacteren om mijn defecte rolluik te komen herstellen. Telkens werd ik met een smoesje aan de lijn gehouden. Via e-mail kreeg ik nooit reactie. Via telefonisch contact kreeg ik te horen dat ik naar een verkeerd e-mailadres heb gestuurd terwijl ik gewoon een reply heb gedaan op de e-mail die ik kreeg van hen met de prijzen.. Telkens kreeg ik ook te horen dat ze me op de planning gingen zetten. De rolluik is al een half jaar defect en nog steeds krijg ik geen gehoor van Fentris. Ik wacht nog steeds op een telefoontje aangezien ze me beloofd hebben dat de planner me ging opbellen. Mijn voorlaatste ervaring met Fentris was nog erger. Ik had 10 maanden moeten wachten eer ze me mijn defecte rolluik kwamen herstellen. Dit is niet eens slechte service. Dit bedrijf geeft gewoon geen service eens alles verkocht en geplaatst is.
Sarah Bogaertsstarstarstarstarstar
8 jul. 2024 google
Plaatsing van de ramen zelf is goed verlopen, is gedaan door een onderaannemer.
De communicatie is echt om te wenen... De dag voor plaatsing mailde ik om te vragen of alles door ging omdat ik zelf niets meer hoorde van hun, ik kreeg als antwoord dat ze vertraging opliepen op andere werven en de plaatsing daarom 2 weken moest wachten. Na aandringen uiteindelijk 2 dagen later gekomen. Als ik zelf niets had gevraagd, hadden we voor niets vrij gevraagd.
Ramen zitten er nu in, maar al weer 2 weken na het wachten op antwoord wanneer ze deze verder komen afwerken en wanneer ik mijn attest krijg om de premies aan te vragen.
Heel frustrerend dat er langs hun kant geen communicatie wordt gegeven en je zelf overal achterna moet gaan.