Bij DKC Services draait alles om de klant. Wij zijn trots op onze sterke punten: kwaliteit, flexibiliteit en klantgerichtheid. Wij voeren elke boekhouding uit in nauw overleg met de klant en volgen deze consequent op. Zo zorgen we ervoor dat alles altijd in orde is met uw boekhoudkundige en fiscale verplichtingen.
Dankzij de kleinschaligheid van ons kantoor, hechten we veel waarde aan persoonlijk contact. We zijn flexibel in het maken van afspraken, zodat u ook buiten kantooruren bij ons terecht kunt voor al uw vragen over boekhouding en fiscaliteit.
Heeft u hulp nodig bij uw periodieke BTW-aangiftes of wilt u hier geen kostbare tijd aan besteden? Geen zorgen! Wij zorgen voor een correcte en tijdige BTW-aangifte, keer op keer, zodat u hier geen nachtmerries over hoeft te hebben.
Heeft u vragen over de optimalisatie van uw belastingen of wilt u uw persoonlijke fiscale situatie laten doorlichten door een fiscaal expert? In beide gevallen kunnen de financiële voordelen aanzienlijk zijn. Bent u niet zeker of DKC Services voor u een meerwaarde kan betekenen? Neem contact met ons op en we bekijken het samen!
Bij DKC Services zijn we er om u te helpen. Wij nodigen u uit om een gratis offerte aan te vragen. Laat ons u helpen uw boekhouding en fiscaliteit te optimaliseren.
Expertise
Onderneming & Zakelijk advies
Belastingadvies
Personenbelasting
VOF
Jaarrekening
Financiële rapportage
Aangifte omzetbelasting / BTW
BV
Aangifte vennootschapsbelasting
Belastingaangifte
Zelfstandigen
Fiscalist
Boekhouding
Zakelijk
Particulier
KMO
Volledige boekhouding
Aangifte personenbelasting
Belasting overig
Eenmanszaak / Zelfstandige
VOF / Maatschap / CV
BV / NV
Geen (Particulier)
Vrije Beroepen
Vastgoedsector
Landbouw en Agribusiness
Detailhandel en Horeca
Non-profit Organisaties
Bouwsector
Financiële Sector
ICT en FinTech
Voedselveiligheid
Gezondheidszorg
Transport en Logistiek
E-commerce
Energiemarkt
Reisbureaus
Automobielsector / Garages
Bijberoepers
Schoonheidszorg
Groothandel
Overname- en Fusieadvies
Andere sector
Openingstijden
Openingstijden onbekend
Ervaring & vakmanschap
Ervaring
timelapse14 jaar actief
star7 reviews
people_outline1 medewerkers
Reviews over Dkc Services
info_outline
Redelijk • 3,3
starstarstarstar_halfstar
6 reviews
Reviews van andere bronnen
Tom Bulckestarstarstarstarstar
2 nov. 2024 op google
Ooit aangeraden door een goede vriendin omdat ik mijn eigen bijberoep had opgestart. Eerste contact was enorm leuk en voelde zeer goed aan. Ik nam Dennis dan ook direct als boekhouder. Is het snel groot worden of enkel energie steken in klanten aanwerven en dan stoppen als ze binnen zijn? Jammer genoeg hierna enkel slechte ervaringen. Een kwartaal niet kunnen werken wegens ziekte. Boekhouding niet aangegeven, factuur wel ontvangen. Vervolgens een boete er bovenop die men dan gedeeltelijk probeert goed te maken. Nog steeds vraag ik me af wie hier eigenlijk voor moet opdraaien mijn boekhouder zijnde. Kan gebeuren dacht ik. Dan volgde er maanden waar ik hem gewoon niet meer vast kreeg. Heb je een vraag over onkosten rekende ik een 2 weken. Je kan er gewoon niet terecht. Online een afspraak van een betalend uur gaan inboeken voor 1 kleine vraag? Nu heb ik in juli een document ingevuld van hem dat me werd toegestuurd omdat men meer online wilt werken, waar ik enkele vragen in mocht stellen. Ik wil namelijk afstappen van de kwartaal aangifte. Mijn vragen zijn tot op heden nog niet beantwoord. Geen idee waarom hier dan met dit systeem wordt gewerkt trouwens. Ik stuurde reeds een mail dat ik tot dan mijn factuur niet betaal. Zelfs op zo’n mail krijg je dan een automatisch antwoord dat het een drukke periode is en men zo snel mogelijk gaat reageren. Rara.. Maanden verder weer geen reactie. Stuur je naar een werknemer, weet men van niets. Stuur ik de 10 mails door waar geen reactie opgekomen is, schuift men het af. Online en op de website wordt hier over persoonlijke aanpak en kleinschalig bedrijf gepraat? Dat is dus alles behalve wat ik hier ervaar. Dennis hopelijk lees je eindelijk eens een bericht en kan je hier op reageren. Ik zou enorm graag mijn zaak omvormen en bij jullie stoppen in de toekomst, jammer genoeg heeft u sinds vorig kwartaal nog steeds niet de moeite gedaan om op een mail te reageren buiten telkens uw facturen door te sturen. Hopende op een betere omgang en dit ook voor uw nieuwe klanten naar de toekomst toe. Tom Lees meer