Bij Lambregts & Robben, een accountants- en advieskantoor in Turnhout en Oud-Turnhout, staan we klaar voor de Kempische, familiaal gedreven KMO ondernemer. Wij begrijpen dat uw bedrijf uw levenswerk is en daarom staat vertrouwen bij ons op nummer één. Wij onderscheiden ons door een persoonlijke aanpak, gecombineerd met de expertise van onze topmedewerkers en een innovatieve digitale aanpak. Ons doel? Uw bedrijf naar een hoger niveau tillen!
Wij zijn meer dan alleen een accountantskantoor. Wij zijn uw partner in het realiseren van de ambities van uw onderneming. Wij ondersteunen u financieel, fiscaal en strategisch met passend advies en de juiste begeleiding. Dankzij onze samenwerking met Intellifin kunnen wij u snel, accuraat en persoonlijk advies geven voor uw onderneming. Met de Ondernemingsradar maken wij uw cijfers begrijpelijk in woord én beeld.
Bij de opstart van uw eigen onderneming komt er veel op u af. Wij begeleiden u intensief en nemen zoveel mogelijk administratieve beslommeringen uit handen. Zo kunt u zich focussen op het uitbouwen van uw zaak.
Bent u klaar om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende offerte. Wij kijken ernaar uit om samen met u de toekomst van uw onderneming vorm te geven.
timelapse8 jaar actiefstar34 reviewspeople_outline11 medewerkers
Lid van
Institute for Tax Advisors & Accountants
Checklist
info_outline
checkmarkKBO-gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Ready Freddystarstarstarstarstar
5 jan. 2025 google
Dit is ondertussen het 4e boekhoudkantoor in 5 jaar tijd waar we beroep op doen. Een goede boekhouder vinden vandaag de dag is niet gemakkelijk, maar eindelijk zijn we er van overtuigd dat we goed zitten. Altijd vriendelijk als we bellen en steeds proactief als we iets kunnen optimaliseren. Tijdens de overstap was er ook een herstructurering aan de gang bij ons. Ook daar hebben de mensen van Lambregts en Robben ons feilloos in ondersteund. Dikke merci aan het hele team!
T BVstarstarstarstarstar
3 nov. 2024 google
De meeste positieve reviews hier zijn van medewerkers of ex-medewerkers van hen, doe uw research aub alvorens hier mee in zee te gaan. Heel slechte ervaringen. Dossierbeheerders wisselen vaak af en steken de schuld op elkaar als ze het niet meer weten. Boete doordat ze vergeten waren aangifte door te sturen, nooit excuses van hun kant. Algemeen zeer arrogante houding. Vaak fout advies en foute rapportering en ook nooit rechtzettingen of excuses. Zoals iemand anders hier zegt dringen ze samenwerking met derde partijen op (commissie?) en rekenen ze bovendien kosten aan in hun timesheet om "pro-actief voor de klant diensten van derden te zoeken", zonder dit eerst met de klant te overleggen. Elk jaar verzinnen ze ook nieuwe forfaitaire posten op de factuur, kantoorkosten, kosten voor indienen aangiftes (op het knopke duwen dus), kosten "opzoekwerk" anti-witwas, het eindigt niet. Ze leveren de notulen van de AV aan in een niet-bewerkbaar formaat, waar ze zelf een agendapunt verzinnen om zichzelf vrij te stellen van enige claims, terwijl hierover beslissen toch echt wel toekomt aan de aandeelhouders. Wanneer ze de overeenkomst van hun kant verbreken volgen ze niet de deontologische code om de lopende zaken en dringende aangiftes van de klant af te werken tot er een nieuwe boekhouder is aangesteld, maar laten ze de klant gewoon stikken.