Bij Argenta streven we ernaar om uw websitebezoek zo aangenaam mogelijk te maken. We gebruiken verschillende soorten cookies en technologieën om beter in te spelen op uw behoeften en voorkeuren. We respecteren uw keuzes en bieden u de mogelijkheid om uw cookie-instellingen te wijzigen. Wilt u meer weten over onze diensten? Vraag dan nu een gratis offerte aan.
Expertise
RechtsbijstandsverzekeringAutoverzekeringWoonverzekeringPersoonlijk adviesHypothecaire leningKoop van eerste huisKoop van ander huisHerzien van hypotheekVerhogen van hypotheekAdvies bij scheidingAnders
Loading Title
Loading Content Row
Loading Content Row
Loading Content Row
Foto's
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 09:30
expand_more
Maandag
-
09:30 tot 12:30
Dinsdag
-
09:30 tot 12:30
Woensdag
-
09:30 tot 12:30
Donderdag
-
09:30 tot 12:30
Vrijdag
-
09:30 tot 12:30
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse7 jaar actiefstar18 reviews
Checklist
info_outline
checkmarkKBO-gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Tamara Iststarstarstarstarstar
3 feb. 2025 google
Zeer onvriendelijk, ik probeerde een afspraak te maken. De medewerker achter de balie is niet geïnteresseerd in nieuwe klanten. Bij een andere bank werd ik zonder al te veel onbeschoftheid geaccepteerd...
Nataliia Zymastarstarstarstarstar
4 jan. 2025 google
An extremely unpleasant and negative experience. I have been a client of this bank for 2 years. I helped my relative open an account in this bank. The administrator opened a Silver account, and did not warn us about it (although we asked for a Green account). We did not notice this mistake right away - it was very unpleasant. I went to clarify what was needed to change the account to Green. The head of the bank Bart Moeyens said that my relative needed to come to the reception the next day in person. The next day I came with my relative to fix this, but in response Tanya van den Berg said that it was NOT POSSIBLE to open only the green account, since this is a budget tariff and their office will go bankrupt. That we have no right to claim a green account. No arguments about the fact that she made a mistake, that her head of the branch said something completely different made any sense. We were simply made fools! This is simply humiliating. If on the website and in the rules you have the right to choose your type of account, then here it is simply not! Is this aggressive marketing? At the same time, it is written everywhere that we have the right to choose it and it is accessible.
Netwalk - Tricity - Mybillsstarstarstarstarstar
5 nov. 2024 google
Altijd beleefd en meewerkend en -denkend. Spijtig van de kosten voor professionele rekeningen voor klanten die alles zelf doen. Maar dat wordt dan weer goed gemaakt door de sympathieke medewerkers!
Nataliia Zymastarstarstarstarstar
3 apr. 2024 google
Excellent bank. Great office, friendly and courteous staff.
I've had bad experiences in other Argenta's offices, but this one is always good. Thank you! Service on top!