Waarom zouden klanten voor u moeten kiezen?
Omdat KLEEN Seriously Different is!
U bent hierin een belangrijke schakel als klant en onze KLEENERS zijn daarbij het hart van onze organisatie!
Opvolging, communicatie, bijsturing, continu opleidingen, innovatie, begrip zijn slechts een aantal pijlers waarop we heel sterk inzetten.
U bent hierin een belangrijke schakel als klant en onze KLEENERS zijn daarbij het hart van onze organisatie!
Opvolging, communicatie, bijsturing, continu opleidingen, innovatie, begrip zijn slechts een aantal pijlers waarop we heel sterk inzetten.
Wat is handig om te weten over uw prijzen (kortingen of extra kosten)?
Elk voorstel wordt op maat gemaakt - uw wensen zijn uniek voor uw site en/of bedrijf.
Er is altijd ruimte voor gesprek en open communicatie.
Uw schoonmaak die een investering wordt in plaats van een kost.
Er is altijd ruimte voor gesprek en open communicatie.
Uw schoonmaak die een investering wordt in plaats van een kost.
Hoeveel ervaring heeft u in deze branche?
Iedereen binnen het operationele deel van KLEEN heeft eigen ervaringen in uitvoering van de diensten die we aanbieden. We weten wat u bedoelt en wat we verwachten van onze collega's tijdens de uitvoeringen bij u op de site.
Welk advies zou u geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit uw branche?
Vraag naar eigen ervaringen & kennis, laat hen de juiste vragen stellen, reken op een persoonlijk contact en bezoek van uw site / bedrijf - u bent de klant en heeft recht op een totale dienstverlening.