Dieder de Loodgieter is een jong en dynamisch bedrijf met een team vakmannen die gespecialiseerd zijn in renovatie en installatie van sanitair, verwarming, ventilatie en keuringsattesten voor mazout- en gasinstallaties. Vanuit Leuven werken wij in heel Vlaanderen voor zowel de particuliere klanten als voor grote aannemers. Wij werken flexibel, denken mee met de klant en bekijken elk project in z'n totaliteit. Waarvoor kan u ons bellen? Waar staan wij voor? Ontdek het op deze website!
Expertise
KeukenAanleggenReinigingSanitairCentrale Verwarming (CV)LekkagesWaterleidingenGasleidingenRiolering of afvoerCV-ketel of verwarmingSanitair, toilet of keukenDakbedekking of dakgootIets anders, namelijk:Plaatsen of installerenVerleggen of vervangenReparatieOntstopping of reinigingAndere klus, namelijk:
Loading Title
Loading Content Row
Loading Content Row
Loading Content Row
Foto's
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op woensdag om 08:00
expand_more
Maandag
-
08:00 tot 16:30
Dinsdag
-
08:00 tot 16:30
Woensdag
-
08:00 tot 16:30
Donderdag
-
08:00 tot 16:30
Vrijdag
-
08:00 tot 16:30
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse17 jaar actiefstar19 reviewspeople_outline12 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKBO-gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Kim B.starstarstarstarstar
4 apr. 2025 google
Super tevreden van. De loodgieters staan zeer snel paraat en zijn altijd correct. Je kan ze vragen stellen en ze zullen die zeker transparant beantwoorden. Keurig werk en vriendelijke mensen. Zeker een aanrader.
Bart Woutersstarstarstarstarstar
4 okt. 2024 google
Uitstekende service. Snel en correct. Proper gewerkt. Vakmannen!
Henri Serbruynsstarstarstarstarstar
3 okt. 2024 google
Perfecte dienstverlening goede werkers werken goed door , vriendelijk en gedienstig .Zijn er nog mensen die werken moeten laten uitvoeren van verwarming - loodgieterij of ventilatie 1 adres DiIEDER DE LOODGIETER en eerlijke offerte Yvette
Alessio Miro Cataldistarstarstarstarstar
1 aug. 2024 google
Called the service for the maintenance of the boiler.
On the first visit, the technician found a problem and was unable to fix it (he didn't even try). They charge me for the first visit. Then I looked at the pipe myself and with the installer of the boiler: the drain pipe had shifted slightly and therefore the solution to the problem found was fixed without labour or parts.
I called the service back, they came and charge me again for the second visit. This was not fair, since their technician did not even try to solve the problem, which turned out to be very stupid. Maintenance service should always include solving any problem, at least this is expected from knowledgeable and competent technicians. In this experience, it was not the case.
Not recommended.