checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

AXA Bank Walravens & Partners

AXA Bank Walravens & Partners.jpg
7,5
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_empty
(15 reviews)
place
Beestenmarkt 5, Halle
timelapse7 jaar actief
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
AXA Bank Belgium maakt haar klanten, Belgische gezinnen en ondernemers, sterker door hen proactief te begeleiden in de opbouw en het beheer van hun vermogen, via advies op maat voor woonkredieten en beleggingen. De bank is lokaal verankerd dankzij haar netwerk van zelfstandige bankagenten. Gebruiksvriendelijke digitale tools en persoonlijk contact gaan bij haar hand in hand. Hiervoor mocht de bank in de laatste vijf jaar meerdere awards ontvangen waaronder deze van meest innovatieve bank in 2021 toegekend door de klanten.
Expertise
Onderneming & Zakelijk adviesBelastingadviesHypotheekadviesKredietmakelaarLeningenVerzekeringenSpaaradviesBeleggingsadviesHypotheekBelastingSparen & BeleggenLenen & KredietOverig financieel adviesOp locatie (op kantoor / thuis)Online (videocall) / telefonischGeen voorkeur, beide opties mogelijk
Foto's
financieel-adviseur_halle_AXA_Bank_Walravens_&_Partners_2.jpg
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 09:00
expand_more
Maandag
-
09:00 tot 12:30
Dinsdag
-
09:00 tot 12:30
Woensdag
-
09:00 tot 12:30
Donderdag
-
09:00 tot 12:30
Vrijdag
-
09:00 tot 12:30
Vrijdag
-
13:30 tot 18:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse7 jaar actiefstar15 reviews
Checklist
info_outline
checkmarkKBO-gegevens gecontroleerd.
Reviews
info_outline
Goed3,6
starstarstarstar_halfstar
15 reviews uit 2 bronnen

Reviews van andere bronnen
info_outline
Mieke Gremmelprezstarstarstarstarstar
4 jul. 2024 google
Een bank & verzekeringen waar ik heel veel vertrouwen in heb. Iedereen even behulpzaam, weet hebben van complexere vragen. Altijd even goed geholpen! Ik vertrouw mijn geld niet graag aan anderen toe (net zoals elke mens) maar hier doe ik dat met volle overtuiging wel, ze zijn er om te helpen & om ons perfect te beschermen. Bedankt dus!

david gremmelprezstarstarstarstarstar
1 jul. 2024 google
Zeer tevreden over de dienstverlening, hulp aan de klant en personeel. Een instelling waar ik eindelijk het vertrouwen gevonden heb en waarvan ik weet dat ze altijd en alles zullen doen om mij bij te staan.

e vvstarstarstarstarstar
2 mrt. 2024 google
zeer bekwame en klantvriendelijke dames aan de balie!

Cindy Claesstarstarstarstarstar
5 jan. 2024 google
My mother (75 years old) went in to ask for information. She is experiencing some problems pronouncing certain words due to some minor tooth and respiratory problems. The employee started mocking her by imitating her speech problems!!! This is absolutely despicable!!!!!!! The employee was an adult of +/- 45-55 years old. He was dismissive, and treated her with disdain. What a deplorable way to treat not just a costumer, but an older human being in general who is experiencing tooth and health problems. My mother who is an active, sharp, intelligent older woman was treated with disrespect. Your employees might need to undergo a course on basic decency. ===== NL Mijn moeder (75 jaar oud) ging binnen om informatie te vragen. Ze heeft wat problemen met het uitspreken van bepaalde woorden vanwege kleine tand- en ademhalingsproblemen. De medewerker begon haar te bespotten door haar spraakproblemen te imiteren!!! Dit is absoluut verachtelijk!!!!!!! De werknemer was een volwassene van +/- 45-55 jaar oud. Hij was minachtend en behandelde haar met minachting. Wat een betreurenswaardige manier om niet alleen een klant te behandelen, maar een ouder mens in het algemeen die tand- en gezondheidsproblemen heeft. Mijn moeder, die een actieve, scherpe, intelligente oudere vrouw is, werd respectloos behandeld. Uw medewerkers zouden eens een cursus "elementair fatsoen" moeten volgen. ===== FR Ma mère (75 ans) est venue demander des informations. Elle a des difficultés à prononcer certains mots à cause de petits problèmes dentaires et respiratoires. L'employé a commencé à se moquer d'elle en imitant ses problèmes d'élocution !!! C'est absolument méprisable !!!!!!! L'employé était un adulte de +/- 45-55 ans. Il s'est montré dédaigneux et l'a traitée avec mépris. Quelle façon déplorable de traiter non seulement une cliente, mais un être humain plus âgé en général qui a des problèmes de dents et de santé. Ma mère, qui est une femme âgée active, vive et intelligente, a été traitée avec un manque de respect. Vos employés devraient peut-être suivre un cours sur la "décence élémentaire".
Toon bronnenexpand_more
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend