Advocatenkantoor Devlies & Partners
Wij staan voor een efficiënte, hoogkwalitatieve dienstverlening en juridisch maatwerk tegen lokale tarieven.
Devlies & Partners verstrekt juridische adviezen waarbij de nadruk wordt gelegd op preventieve actie: wij streven ernaar om van bij de aanvang van het geschil de cliënt raad te geven en te begeleiden, zodat een procedure kan vermeden worden. Enkel die zaken, die een redelijke kans op slagen bieden, worden via een gerechtelijke procedure doorgedreven. Hierbij trachten we de partijen te helpen om zelf, met volledige kennis van zaken, tot een billijke overeenkomst te komen, die de behoeften van alle partijen respecteert.
Je peux confirmer en tout point l'avis de Nessa Aliezai.
Je peux y rajouter un décompte de frais incompréhensible, On vous annonce une première consultation à 90 Euros TVA comprise, il n'en sera rien. Celle-ci passe automatiquement à 150 Euros TVA comprise sans plus d'explication.
Chaque email envoyé est facturé 7.26 Euros. Ne demandez pas de détail il y en aura pas.
Chaque email est, en outre, facturé 10 minutes à 150 Euros de l'heure même en cas de grossier copié collé ou forward. C'est également la surprise finale.
Lors du décompte final on vous donne un total d'heure prestée.
1 = 60 minutes mais 0.1 est égal à 10 minutes. Vive les mathématiques.
Quand on refait la somme toute simple du détail en suivant leur logique mathématiquement incorrect, ce n'est pas correct non plus mais on vous répond à coté et vous menace de vous envoyer les huissiers ce qui n'est, en aucun cas, la procédure en cas de contestation des honoraires. Aucune Déontologie.
Bref je ne vois pas l'intérêt de fournir un décompte, lors de la clôture du dossier on vous facturera de toute façon un montant légèrement inférieur à votre dernière provision quelque soit la résolution de votre dossier ou la prestation "intellectuelle" effectuée.
Vous voila prévenu.
iKrafftstarstarstarstarstar
1 apr. 2025 google
Ik ben al heel lang klant van dit advocatenkantoor en vooral van mevrouw Jacobs. Ik ben het absoluut niet eens met de onderstaande mening en het is gewoon laster. (Ik neem aan dat dit de mening is van een ontevreden persoon die magie nodig had)
Alle rekeningen werden heel duidelijk en transparant getoond, ik wist op voorhand welke prijs ik moest betalen en het is een absolute leugen dat je voor elke e-mail en elk advies moet betalen! Ik heb mevrouw Jacobs meer dan eens geschreven met een vraag en er zijn mij NOOIT extra kosten in rekening gebracht.
Ik beveel deze dame van harte aan, ze doet fantastisch werk en jij, beste gebruiker, als je een GOEDE advocaat nodig hebt, accepteer dan dat het geld kost.
Kingastarstarstarstarstar
9 dec. 2024 google
Ik heb een zeer positieve ervaring met mevrouw Jacobs. Ik kwam bij haar in een zeer moeilijke situatie, eerlijk gezegd zonder een cent op zak. Mevrouw Jacobs luisterde naar me en behandelde mijn zaak zeer professioneel. De zaak werd gewonnen en tot op de dag van vandaag waardeer ik haar diensten enorm.
Kris Woutersstarstarstarstarstar
4 mei 2024 google
Ik was in september 2022 slachtoffer van een carjacking.Ik was toen 69. Mijn wagen werd tegengehouden net over de Franse grens. Mijn verzekeringsmaatschappij AXA aan wie ik 7 jaar lang een omniumverzekering betaalde heeft anderhalf jaar niets gedaan. Legal Village die voor hen "werkt" deed niet eens de moeite om op te zoeken wie de onderzoeksrechter in Valenciennes was die de zaak daar opvolgde. Ik vroeg hen wie de advokaat was die mijn zaak behartigde. Geen antwoord. Ze zaten in de afwachtmodus!.
Ik was 69, mijn wagen was en is erg belangrijk voor mij om oa boodschappen te doen, mijn kleinzoon van 9 om de twee weken op te halen van school en een oma/kleinzoonmomentje te hebben (ik woon in Brussel, mijn kleinzoon in Wijgmaal), een vriendin met kanker mee uit te nemen (zij heeft geen rijbewijs en woont in Alsemberg) enz. Voor Legal Village/Axa niet de moeite om ook maar 1 telefoontje te plegen naar Valenciennes, 1 mail was te veel.
Ik was enorm geschrokken door de carjacking maar de onmenselijke houding van AXA/Legal Village raakte me eigenlijk vele dieper!
En toen kwam mijn reddende engel Meester Verbeke van het advokatenkantoor DeVlies. Hij trok zich mijn lot aan. Hij trad onmiddellijk in aktie en had na 1 dag alle info waar ik al anderhalf jaar op zat te wachten.Dit gebeurde begin januari. Een enorm gewicht viel van mijn schouders! Ik had eindelijk een kompaan die mij ondersteunde en informeerde en het onderzoek onmiddellijk startte. Niet zoals het personeel van Legal Village die ik 7 jaar betaald had om mij te steunen en die niets maar dan ook niets ondernomen hadden. Zij zetten mij met de rug tegen de muur! Ik was ten einde raad!
Meester Verbeke heeft zelf contact opgenomen met de verschillende betrokken diensten van AXA, met het parket in Valenciennes (én de juiste personen die het dossier beheerden), met de garagist waar mijn auto al anderhalf jaar geparkeerd staat, met de politiecommissaris die speciaal naar de staat van mijn wagen is gaan kijken. Ik kreeg ook alle info van meester Verbeke bij elke nieuwe info die hij verzameld had. Hij bleef ook aandringen bij de diensten van AXA om onmiddellijk mijn wagen te laten overbrengen naar mijn garage. Gisteren 23 februari, kreeg ik een telefoontje van een dienst van AXA dat mijn wagen maandag naar mijn garage zal getakeld worden.
Ik ben zeer zeer gelukkig dat ik spoedig mijn wagen terugkrijg maar ook owv de manier waarop. Met veel empathie van meester Verbeke, zijn efficiëntie, professionaliteit en volhardendheid. Een dikke dikke dikke merci!
Mevr Wouters