Finivo is jouw complete financiële, fiscale en zakelijke partner.
Onze doelstelling is om jouw betrouwbare rechterhand te zijn, waaraan je met een gerust gevoel zaken uitbesteedt. We helpen je om je organisatorisch en administratief werk te verlichten. We optimaliseren je fiscaliteit. En we staan je bij met rapporteringen en advies die je daadwerkelijk vooruithelpen.
Zo kan jij je 100% gerust op je ondernemerschap focussen.
Expertise
CorporateParticulierFinancieel adviesFiscaal AdviesAdministratiekantoorBedrijfsovernamesBelastingaangiftePersonenbelastingFacturatieEstate planningBedrijfsrevisorVOFBVAangifte omzetbelasting / BTWKinderopvangtoeslagVerenigingAangifte vennootschapsbelastingOndernemingsplanAccountantSubsidiesBoekhoudingBelastingadviesZakelijkZelfstandigenStatutaire auditKMOFiscalistBelastingenADVIESVolledige boekhoudingBoekhouding overigAangifte personenbelastingBelasting overigSalarisadministratieAudit (statutair)Accountant overigEenmanszaak / ZelfstandigeVOF / Maatschap / CVBV / NVStichting / VerenigingGeen (Particulier)Vrije BeroepenVastgoedsectorLandbouw en AgribusinessDetailhandel en HorecaNon-profit OrganisatiesBouwsectorFinanciële SectorICT en FinTechVoedselveiligheidGezondheidszorgTransport en LogistiekE-commerceEnergiemarktReisbureausAutomobielsector / GaragesBijberoepersSchoonheidszorgGroothandelOvername- en FusieadviesAndere sector
Loading Title
Loading Content Row
Loading Content Row
Loading Content Row
Foto's
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 08:00
expand_more
Maandag
-
08:00 tot 17:00
Dinsdag
-
08:00 tot 17:00
Woensdag
-
08:00 tot 17:00
Donderdag
-
08:00 tot 17:00
Vrijdag
-
08:00 tot 16:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse14 jaar actiefstar4 reviewspeople_outline32 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKBO-gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Pascal Winnenstarstarstarstarstar
5 mrt. 2025 google
Zeer duur, meerdere 1000 EUR per jaar voor een heel eenvoudige boekhouding, daarvan bijna 600 EUR "digitaal forfait" (te betalen per firma, ook als je meerdere vennootschappen hebt). Facturen zijn summier opgesteld, bijvoorbeeld "algemene boekhoudkundige taken - zonder detail". Taken worden in de achtergrond (via de app) over meerdere medewerk(st)ers verspreid, daardoor krijg je niet het gevoel een vaste aanspreekpartner te hebben en is het geheel vrij inefficient en "anoniem". Ik had ook vaak het gevoel dat er meerdere medewerkers aan dezelfde verrichting schijnen te werken (controletaken?). Misschien is dit zinvol voor grote firma's, maar 5-10% van de omzet aan eenvoudige boekhoudkundige taken besteden vind ik overdreven. Voor een heel kleine firma naar een andere aanbieder gewisseld, waar het jaarlijks forfait all-in minder dan 25% van de dossier-opstartkost bij Fidiaz was.
Luca Holvoetstarstarstarstarstar
1 mei 2024 google
Houden zich niet aan prijs afspraken
+ fouten in boekhouding