WAT KUNNEN WIJ VOOR U BETEKENEN
Webdesign Op Maat
Op zoek naar een gloednieuwe unieke website die op ieder scherm past? Dan ben je bij ons op het juiste adres.
Hosting & Domeinnaam
.be, .com, .org, .pizza, .beer. Alles is mogelijk als domeinnaam. Graag bekijken wij samen met jou het beste hostingspakket voor jouw website.
Grafisch Ontwerp
Je wil iets laten drukken maar kent niets van design? Wij maken de opmaak voor al jouw drukwerk. Zoals stickers, flyers, affiches, visitekaartjes en meer.
Branding
Pas een nieuw bedrijf opgestart maar je hebt nog geen logo? Contacteer ons! Wij verzorgen jouw volledige huisstijl van visitekaartjes tot briefpapier.
timelapse6 jaar actiefstar8 reviewspeople_outline1 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.checkmarkKBO-gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Saskia Hannonstarstarstarstarstar
17 mei 2025 google
Ik heb al meerdere keren samengewerkt met Byteklaar voor verschillende projecten, en telkens opnieuw ben ik supertevreden. De communicatie verloopt altijd vlot, met snelle en duidelijke reacties. Bram denkt mee, is flexibel en zoekt actief naar de beste oplossing. Zijn werk is bovendien steeds tot in de puntjes afgewerkt. Kortom: een echte aanrader!
Lea Meermansstarstarstarstarstar
14 nov. 2024 google
Top service! Snelle reactie, veel geduld en makkelijke oplossingen!👍
Chelsey Dianastarstarstarstarstar
8 nov. 2024 google
Ik doe dit niet graag, maar jammer genoeg diep teleurgesteld in deze samenwerking.
Als eerste werd er niet opgeleverd of uitgevoerd wat er gevraagd was binnen de besproken tijd maar ook niet volgens de besproken wensen. Waardoor ik de samenwerking heb stop gezet en vanaf 0 zelf opnieuw moest beginnen. Ik heb uit respect en vriendelijkheid dan ook het voorschot van €2300 gewoon zo gelaten en hem dit gegund desondanks ik absolute niets had aan het werk wat er "geleverd" was.
Hij heeft dan de volgende factuur ook gecrediteerd buiten €90 voor enkele andere kleine taakjes, waar ik ook helemaal niet moeilijk om gedaan heb.
Jammer genoeg heb ik doordat ik de verloren tijd (3 maanden, wat normaal 3 weken ging duren) + het werk zelf heb moeten overnemen, tegen de klok moeten racen om dit project af te krijgen in zijn plek. (Wat dus dag en nacht werk heeft gekost) Wat dus betekende dat ik mijn mails en ook zijn openstaande factuur van €90 oprecht uit het oog verloren was.
Met een diepe teleurstelling krijg ik ipv een vriendelijke berichtje met de vraag of ik er nog aan gedacht had, een deurwaarder op mijn kap + een schadevergoeding van 322 euro bovenop de €90 naar me toe gestuurd.
Ik heb hem hier dan ook over gecontacteerd en gebeld, maar ik krijg jammer genoeg op niets respons, wat ik enorm jammer en teleurstellend vind.
Ik ben de eerste om iemand zijn geld per direct te betalen en dat zou hij ook moeten weten want ik heb het voorschot per direct betaald. Maar deze manier betuigd van weinig klanten service en alsook respect. Iets uit het oog verliezen is mensenlijk, maar dit? dit noem ik niet menselijk, eerder koudbloedig.