Bekijk ook de Top 10 laadpaal installateurs in Aalter Lotenhulle
arrow_back
Naar Top 10 laadpaal installateurs in Aalter Lotenhulle
+
ContactOver onsErvaringReviews
arrow_forward_ios
All-in-CBAS
place
Boomgaard 11, Aalter Lotenhulle
timelapse2 jaar actief
(16)8,1
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij All-in-CBAS
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Of neem rechtstreeks contact op
Of neem rechtstreeks contact op
Over All-in-CBAS:
Wanneer u op zoek bent naar een betrouwbare partner voor al uw elektrische behoeften, bent u bij ons aan het juiste adres. All-In-CBAS biedt een breed scala aan diensten om aan uw specifieke wensen te voldoen.
Of u nu een technicus nodig heeft voor de installatie van elektriciteit in uw huis, elektrische installaties, het opstellen van schema's voor uw keuring, het plaatsen van een laadpaal voor uw elektrische voertuig, het installeren van thuisbatterijen of zonnepanelen, wij staan voor u klaar! We begrijpen dat uw comfort voorop staat en daarom denken we graag met u mee om tot de best mogelijke oplossing te komen.
Expertise
Website
Laadpaal
Installateur
Thuisbatterij
Laadstation
Zonnepanelen
Elektrische laadpaal
Elektricien
Thuis
Kantoor / Bedrijfspand
Andere plaats
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op vrijdag om 08:00
expand_more
Maandag
-
08:00 tot 18:00
Dinsdag
-
08:00 tot 18:00
Woensdag
-
08:00 tot 18:00
Donderdag
-
08:00 tot 18:00
Vrijdag
-
08:00 tot 12:30
Zaterdag
-
07:30 tot 12:00
Zondag
-
08:00 tot 18:00
Ervaring & vakmanschap
Ervaring
timelapse2 jaar actief
star16 reviews
Reviews over All-in-CBAS
info_outline
Uitstekend • 4,7
starstarstarstarstar_half
16 reviews
Reviews van andere bronnen
MATTHIAS DROESstarstarstarstarstar
4 apr. 2025 op google
Heel tevreden over All-In-CBAS! Alles rond elektriciteit werd professioneel en netjes uitgevoerd. Ze denken mee, werken vlot en weten duidelijk waar ze mee bezig zijn. Je voelt je echt in goede handen. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit en betrouwbaarheid! Lees meer
Bavo Gantoisstarstarstarstarstar
4 nov. 2024 op google
Het was even zoeken naar waar het probleem juist zat, maar dankzij de volharding van Christian is het toch goed gekomen. Wij zijn dus zeer tevreden! Lees meer
Lara Vander Hoevenstarstarstarstarstar
2 okt. 2024 op google
All-In CBAS heeft bij ons de renovatie gedaan van onze elektriciteit. Een nieuwe zekeringskast, bekabeling, stopcontacten en schakelaars. Hij leverde heel mooi werk voor een goede prijs. Ik kan de service zeker aanraden als je op zoek bent naar een budgetvriendelijke elektricien die snel werk levert. Lees meer
Gertjan Deprezstarstarstarstarstar
8 sep. 2024 op google
Vervanging van elektrische installatie in functie van verzwaring een onmogelijke taak zelf niet als technieker om 20u een monoloog komt afroepen met gevloek. Maar de +- 2500€ nemen ze graag aan. 😉 Check FOD - inhoudingsplicht! Raadsman gecontacteerd, keuringsmechanisme en andere (hopelijk nu wel een goeie) elektricien om inbreuken te fixen en SAJ aangesproken dat blijkbaar de eigenaar geen toestemming moet geven tot de thuis-batterij om persoonlijke aanpassingen te doen, enige goedkeuring/communicatie zou toch mogen. Tenzij de technieker stiekem dit doet zoals verder nog zaken beschreven zijn. Deze taak zou 4 tot 6 dagen duren. Geen probleem want wij zijn een week weg dus carte blance hiervoor. 2 dagen voor ons vertrek werd er begonnen. 1 dag voor vertrek, niemand gezien maat geen erg want dit was voorzien. Na een week thuisgekomen en alles staat overhoop, inbouw en onderbouw toestellen onbruikbaar en uit kasten gehaald. Diepvriezer en koelkast waren dagen ontdooid (hiervoor werd een vergoeding voor toegekend, maar men het toch geprobeerd om dit voorstel te annuleren ondanks dit op papier/ mail stond). Ipv 1 maal grondig te kuisen na ons weekje weg was het nog een hele week dagelijks. Eten maken gaat moeilijk als men weet dat men werkt aan de elektrische installatie. Werken 'afgerond' maar daar nog een afdekplaat vergeten, stopcontact onvolledig geïnstalleerd op 1 plaats kon ik het koper zien van in het midden van de kabel waar de afdekking van de kabelgoot vergeten was. Stroomstoten gehad van metalen delen van tv, oven, koelkast, wasmachine (max 1j oud),... Pas op de laatste dag (van de ingebrekestelling) werden de werken 'zogezegd' afgerond. Plannen maken was blijkbaar ook uitdagend want stopcontact/motor van poort ontbrak. Enkele dagen later komt Fluvius voor de verzwaring, dat ging zonder veel probleem. Een nieuw plan werd uitgestuurd. Wat blijkt, 9 aftakkingen op 1 kring ipv de max van 8 volgens de regels van de kuns. Technieker van Fluvius wist me wel te zeggen dat hij door de aard van de toestellen wel geen ernstig probleem ziet zolang ik geen wasmachine/droogkast aanzet met de verwarming en/of haardroger. (Ik heb nog kringen in reserve dus dat zou perfect uitvoerbaar moeten zijn geweest, geen kwestie van niet kunnen maar van niet willen en/of niet om geven.) Achteraf bleek mijn thuisbatterij zich op te laden van het net. De technieker Christian kwam enkele instellingen aanpassen op mijn SAJ batterij zodat hij voorlopig een beetje zou functioneren. Er is namelijk een module 'vergeten', uitleg 'wij wisten niet dat dit moest'. Voor Alle duidelijkheid, thuisbatterij staat er al 2 jaar dus niet nieuws, net als de zonnepanelen, geïnstalleerd in 2022 door andere firma. FAILED. Merkwaardig dat men zelf toegang heeft tot mijn software batterij zonder enig weten van de eigenaar. CONCLUSIE: 1. Je moet het zelf beter weten dan de technieker en bureau zelf na een week in huis bezig weten ze blijkbaar niet wat er wel of niet aanwezig is. 2. Gemaakte afspraken zelf op papier/mail zijn verre van garanties. 3. Onbereikbaar zowel tijdens als na de werken. 4. Je moet openstaan voor afwijkingen van de regels/wetten rond elektrische installatie want dit lijkt bijkomstig zoals te merken in de praktijk. 5. Zie foto's voor het zien van de 'kwaliteit' van deze opbouw. (Plafond wordt in toekomst nog verlaagd met isolatie dus dit mocht van ons minder proper zijn. Maar men verkoos toch liever in het midden van de muur te gaan werken dan langs het plafond) 6. Opgelet Technieker kan om 20u afkomen om te roepen en vloeken uiteindelijk buiten geduwd en nog de dag nadien opgevolgd om open te staan dat dit een zwak moment zou kunnen zijn geweest. Blijkbaar niet want de reactie was nooit meer te contacteren. Persoonlijk past iemand die een monoloog roept/vloekt en enige poging tot gesprek negeert niet in mijn vriendenkring. Enkele voorbeelden waarmee de technieker Zich excuseert dat hij ONVERWACHTS niet kon komen en onmogelijk dit kon communiceren: - ergens anders een asbestverwijdering doen - toernooi zaalvoetbal - zwemmen met dochter Lees meer
Nigelle Basaulastarstarstarstarstar
12 apr. 2024 op google
k ben ontzettend tevreden met de service en kwaliteit. Vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke installatie, was het proces vlekkeloos en professioneel. Het team van experts was zeer deskundig en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ze gaven eerlijk advies over het beste systeem voor mijn behoeften en het rendement dat ik kon verwachten. De installatie verliep snel en efficiënt, zonder gedoe of rompslomp. De zonnepanelen leveren nu uitstekende prestaties en ik merk direct een verschil in mijn energierekening. Lees meer
Toon bronnenexpand_more
Gecontroleerd door Trustlocal
checkmarkKBO-gegevens gecontroleerd.
Vraag prijs en beschikbaarheid aan bij All-in-CBAS