Was klant van 2017 tot 27 januari.de laatste 6 maanden verloep heel stroef,elke week belde of smste ik met klachten,personeel gelyk de klant niet,waren ze corect geweest,was ik er als klant gebleven.had 6j 1 en dezelfde poetshulp,niks van problemen.nadat de poetshulp minder uren doet,werd my 1 andere poetshulp aangeboden.stond via messerger te bellen met webcam aan,waar is de wet van privatie dan gebleben,melde dit,kreeg dan 1 poetsman,1ste x was super de andere 6a7 weken 1 ramp.te laat komen,smste.my na 20min nadat hy al zou bezig geweest moeten zyn,van ik zal later zyn panne met de wagen,2de x smste hy my ook nadat de poetsman bezig moest zyn,ik zal later zyn,de hond heeft de vuilbakken omver gegooid,3de x heeft hy helemaal n8ks gedaan en beweerde wel gepoetst te hebben,al had ik foto,s doorgestuurd,dan blewf hy beweren dat hy gepoetst had,maar gewn produkten had,daarvan ook foto gestuurt naar de vwrantwoordelyke.toch heb ik 4u moeten betalen,dan heeft hy zonder toelating,alle meubelen vwrplaatst,dit terwyl het niet in de opdracht zit van de poetshulp,toch zei de verantwoordelyke van hy bedoeld dit goed.dan na hem terug 1 poetsvrouwdie vertrok half uur vroeger dit 3x waar ik toen noet thuis was maar net thuis aankwam en haar zien bertrekkenmelde dit ook.dan was voor my de maat vol,en zette de diensten af.